De Grote Reis - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Erwin Herkelman - WaarBenJij.nu De Grote Reis - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Erwin Herkelman - WaarBenJij.nu

De Grote Reis

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

29 Mei 2006 | Nederland, Vaassen

Palmenstranden, warm weer, een kabbelende zee, cocktails, mooie natuur ;-) Klinkt goed hè.

Maar mijn reis zal er toch iets anders uitzien. Ik ga niet tussen de Amerikanen voor een vijfsterrenhotel zitten om mijn ligstoel te testen, lekker te zuipen en te vreten tot ik weer in mijn oude broeken pas...

Nee, ik ga vrijwilligerswerk doen. Straatkinderen helpen... Maar een gedegen cursus Spaans is daarvoor echt wel noodzakelijk. In Antigua, Guatemala start ik dan ook met 4 weken les. Dan ga ik aan de slag.

Vier weken zal ik het vrijwilligerswerk doen, misschien nog wel langer. En daarna? Met het rugzakje op naar... Costa Rica. Want van daaruit vlieg ik terug naar Nederland.

En hoewel ik weet dat ik met deze reis mijn kansen om Verenigingsman van het jaar 2006 bij KCVO te worden in de prullenmand gooi, heb ik het er toch voor over... Een groot avontuur waar ik jullie graag in meeneem...

  • 20 Juni 2006 - 11:28

    Gerjon:

    Heej,

    Nou dat ik de eerste ben die hier een bericht mag plaatsen:p!

    Erwin heel veel plezier en succes met de voorbereidingen, maar natuurlijk ook tijdes de reis zelf!!

    Geniet ervan en tot bij de volgende bbq:p Hebben we iig weer genoeg gespreksstof met al je verhalen!

    Gr Gerjon

    ps: Kheb je geld overgemaakt hoor:p Kun je weer een cocktail kopen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Bestemming: Midden Amerika Landen: van Guatemala tot Costa Rica Activiteiten: cursus Spaans, vrijwilligerswerk, backpacken Doel: mijn wereld vergroten

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 41031

Voorgaande reizen:

21 September 2006 - 12 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: